FANDOM

Валерій Шептекіта - український актор.

Народився 20 грудня 1940 року у місті Тлумач Івано-Франківської області.

1967 року закінчив КДІТМ ім. Івана Карпенка-Карого;

Працював у театрах Рівного, Донецька, Сум, Чернівців, Львова. За цей час у його творчому доробку налічується біля 120 яскравих ролей. У Молодий театр Валерій Іванович прийшов досвідченим актором. Він, фактично, є старійшиною Молодого театру і його засновником. Має статус виключний і особливий. Саме Валерій Шептекіта започаткував певну шкалу мистецьких орієнтирів, яка багато в чому визначила мистецькі засади Молодого театру.

Вільно володіючи всіма барвами образотворчої палітри, пластикою та технікою, він створює характери від побутових до гостро-характерних, від гротескових до поетичних. Цьому актору властива достовірність, любов до рідного слова, тонке відчуття жанру, його роботи відзначаються ориґінальністю трактування, глибиною задуму, виразністю зовнішнього малюнку.

У Валерія Шептекіти було стільки визначних цікавих ролей, що виділити щось окремо важко, всі вони – від Сірка до Феєрбаха, від Сірано до Кайдаша – зіграні на дійсно високому професійному художньому рівні, про які, краще ніж вже написано в численних публікаціях сказати неможливо. Народний артист України (2000).

Даббінґ ролі персонажів Disney

ПосиланняРедагувати