FANDOM

Вартові Галактики - американський науково-фантастичний супергеройський фільм, у основі якого пригоди команди супергероїв Marvel Comics з такою ж назвою. Виробництво Marvel Studios, дистрибуція  Walt Disney Studios Motion Pictures. Це десята стрічка Кінематографічного Всесвіту Marvel.

Фільм режисера Джеймса Ганна, сценарій Ніколь Перлман, Кріс Маккой, і Джеймса Ганна. У фільмі знімалися: Кріс Пратт, Зої Салдана, Дейв Батіста, Бредлі Купер і Він Дізель. Зйомки розпочалися в червні 2013 року в Shepperton Studios в Лондоні, Англія. Прем'єра відбулася 1 серпня 2014 у 3D і IMAX 3D.

Сюжет Редагувати

У 1988 році в лікарні штату Міссурі лежить при смерті жінка на ім’я Мередіт. Вона всигає передати своєму синові, Пітеру Квіллу – подарунок. У розпачі хлопчик вибігає надвір, де його викрадають космічні пірати на чолі з Йонду.

26 років потому, тепер дорослий і досвідчений пірат Пітер, прибуває на планету Мораг, аби забрати таємничий артефакт для продажу купцю Брокеру. Він таємно від Йонду вирішує прокрутити це діло самостійно.

Тим часом Ронан укладає угоду з галактичним титаном Таносом. Від добуде сферу у обмін на знищення Ксандару. Танос дає йому у поміч двох дочок – Небулу й Ґамору. Останню відправляють до Брокера.

Там і зустрічаються у боротьбі за артефакт не лише Ґамора й Пітер, а ще й два мисливці за головами – дерево-гуманоїд Ґрут і напівкіборг-єнот Ракета. Їх усіх пакують стражі корпусу Нова. У в’язниці прибульці знайомляться з Дрексом, який леліє помсту Ронану за те, що той вбив його дружину і доньку. Об’єднані ідеєю добре заробити на продажі сфери, команда втікає до Тівана, колекціонера рідкісних галактичних порід і видів. Той готовий щедро заплатити, але недолуга помічниця через образи пана, підриває сховище, відкривши сферу.

Вони розуміють, що потрібно передати артефакт під захист корпусу Нова. Але Ронан атакує. Команда зазнає потужної атаки і врешті-решт об’єднується з піратами Йонду, а також відправляє послання Денаріану Дею з корпусу Нова. Верховинця вирішує атакувати цілим флотом і з великими втратами вони повертають перевагу. Ґрут жертвує собою заради друзів, рятуючи їх від неминучої загибелі.

Залишившись наодинці з Ронаном, Пітер відкриває сферу і разом з Ґаморою, Дрексом і Ракетою витримує енергетичний заряд, на відміну від Ронана.

Корпус Нова знімає з усіх звинувачення, Пітеру відновлюють його корабель, а Ґрут потроху росте у вазоні. Команда нарікає себе «Вартовими Галактики» і вирушає у незвідані пригоди.

Після титрів глядачам показують Тівана серед уламків колекції і Говарда-качку, який зловтішається з нього.

Каст Редагувати

Актор Роль Актор даббінґу
Кріс Претт Пітер Квілл Денис Толяренко
Зої Салдана Гамора Ксенія Любчик
Дейв Батіста Дрекс Володимир Кокотунов
Джон Сі Рейлі Денаріан Дей Євген Лунченко
Він Дізель Ґрут Борис Георгієвський
Бредлі Купер Ракета Назар Задніпровський
Ґленн Клоуз Нова Прайм Людмила Суслова
Джимон Гонсу Корат Андрій Ісаєнко
Крістофер Фейрбенк Брокер Владислав Пупков
Лі Пейс Ронан Михайло Кукуюк
Майкл Рукер Йонду Удонта Валерій Легін
Бенісіо дель Торо Колекціонер Андрій Твердак
Пітер Серафіновіч Денаріан Сааль Олександр Завальський
Gregg Henry Дід Пітера Олександр Ігнатуша
Шон Ґанн Креґлін Дмитро Завадський
Карен Ґілліан Небула Аліна Проценко
Сет Ґрін Говард-качка Ярослав Чорненький
Джош Бролін Танос Михайло Кришталь
Алексіс Денісоф Інакший Ігор Тимошенко
Лора Геддок Мередіт Інна Бєлікова
Том Проктер Гораз Сергій Озіряний
Ваят Олеф Малий Пітер Назар Твердак
Томас Арана Посол Крі Роман Чупіс
Річард Кац Одноногий Анатолій Барчук

Даббінґ Редагувати

Студія LeDoyen Studio; Режисер дубляжу Іван Марченко; Перекладач Сергій Ковальчук;

Ролі також дублювали: Володимир Ніколаєнко, Володимир Жогло, Володимир Канівець, Олексій Череватенко, Сергій Солопай, В'ячеслав Дудко, Юрій Сосков, Світлана Штанько, Олена Борозенець, Оксана Поліщук, Марія Нікітенко, В'ячеслав Ніколенко, Катерина Башкіна-Зленко, Дмитро Бузинський,Юлія Шаповал.

Сіквел Редагувати

У травні 2014 року, Боб Айґер, генеральний директор The Walt Disney Company, зазначив, що "Вартові Галактики" мають великий потенціал для великої франшизи.

У липні 2014 року співавтор сценарію Ніколь Перлман підтвердив продовження, а у У Сан-Дієґо Comic - Con 2014 оголосили дату - 28 липня 2017 року.

Випадкова вікі