FANDOM

Владислав Пупков - український актор.

Народився 7 травня 1939 року в м. Сім Челябінської області в Росії. Через шість років мама забрала в село у Бессарабію, де працювала після звільнення краю.

Пішов у перший кас до сільської української школи. Чотири роки вчився, потім вони переїхали у Бєлгород-Дністровський Одеської області, де Владислав закінчив школу, три курси музпедучилища, грав у місцевому театрі.

У 1960 році вдалося поступити до Київського інституту ім. І. Карпенка-Карого на театральний курс до майстра Олійника разом з Віталієм Дорошенком. У 1964 році успішно закінчив навчання. Працював деякий час у Київському театрі юного глядача. В ТЮГу заробітна платня була 90-95 карбованців, але зйомки приносили більше, особливо дубляж давав до 400-500 карбованців.

Остаточно закірпився на роботі в театрі «Колесо», де режисером була дружина.

Разом з актрисою Людмилою Логійко, майбутньою засновницею студії «Синхрон», вели ранковий радіожурнал на Першому каналі Національного радіо «Піонер України».

Озвучував за кадром кінострічки

Першою закадрово озвученою стрічкою був телесеріал «Донна Бейжа» для УТ-1 на зорі Незалежності. Режисером озвучення був Борис Небієрідзе. Далі працював на студіях «Хлопушка», «Так Треба Продакшн», «Студія 1+1».

Даббінґ ролі персонажів Disney: