FANDOM

Крижане серце (Frozen) - американський 3D CGI-анімаційний мюзикл, створений Walt Disney Animation Studios. Це 53 стрічка від Disney. П'ятий фільм періоду, який називають "Епохою відродження Disney".

Фільм йшов до глядача через довгий і тернистий шлях, але врешті 19 листопада 2013 року відбулася прем'єра в El Capitan Theatre, а 27 листопада в решті кінотеатрів Сполучених Штатів, Канади та на Філіппінах. Стрічка отримала теплі відгуки критиків і глядачів, а деякі назвали "Крижане серце" кращим фільмом Disney Епохи Відродження студії.

Стрічка мала комерційний успіх; У світовому прокаті каса сягнула за $1,2 млрд, $400 млн з яких були зароблені в Сполучених Штатах і Канаді, $247 млн. ​​в Японії. Це найкасовіший анімаційний фільм усіх часів і народів, п'яте місце за касовістю фільмів узагалі, найкасовіший фільмо 2013 року, третій найкасовіший фільм в Японії. Другий за величиною касових зборів Walt Disney Studios після "Месників". "Крижане серце" отримало два Оскари як кращий анімаційний фільм і кращу пісню ("Let It Go"), Золотий глобус як кращий анімаційний фільм, BAFTA Award як кращий анімаційний фільм, п'ять Annie Awards (у тому числі кращий й анімаційний фільм), Choice Awards як кращий анімаційний фільм і найкращу оригінальну пісню ("Let It Go").

Це також другий фільм від WDAS за мотивами казок Ганса Крістіана Адерсена після "Русалоньки", (не враховуючи "Стійкого олов'яного солдатика" з "Фантазії-2000 і «Дівчинку з сірниками»).

Сюжет Редагувати

Стережіться спойлерів!

У мальовничому королівстві Еренделл живе принцеса Ельза, яка від народження має магічну здатність перетворювати усе у кригу. Граючись з молодшою ​​сестричкою Анною, вона випадково вцілює їй у голову. Король і королева звертаються по допомогу до тролів. Їхній ватажок Паббі зцілює Анну і стирає у неї всі спогади про магічні здібності сестри. Прагнучи захистити Ельзу та інших людей від її сили, королівська родина замикає ворота замку, а її у кімнаті

Анні не дають повноцінної свободи, налагодити стосунки з сестрою не виходить. 10 років потому батьки виходять в море і гинуть під час шторму.

Минає три роки, городяни готуються до коронації Ельзи. Серед почесних гостей герцог Дюк - торговий партнер Еренделла, який потай хоче заграбастати казну. Анна мріє, що зустріне свою любов серед новоприбулих. Замріяна, вона стикається з Гансом - тринадцятим принцом Південних островів. Той одразу пропонує руку і серце, а Анна погоджується.

Однак Ельза відмовляється благословити шлюб. Між сестрами починається суперечка і Ельза, піддавшись гніву і страху, демонструє свою силу гостям. Їх доводиться тікати у гори, Еренделл занурюється у вічну зиму. Дівчина будує крижаний палац і тепер не боїться своєї сили.

Анна вирушає на пошуки Ельзи. У торгівця Окена вона знайомиться з Крістофом. Той погоджується допомогти. Дивом рятуючись від зграї вовків, герої натрапляють на Олафа - живого сніговика, начаклованого Ельзою.

У палаці Анна просить сестру повернутися, але марно. Ельза знову у відчаї випадково ранить сестру. Крістоф відвозить дівчину до своїх опікунів - тролів, але Паббі попереджає, що тут він безсилий. Потрібен поцілунок справжньої любові. Крістофф відвозить Анну назад до Еренделу, щоб її поцілував Ганс. А той тим часом з вояками йде на штурм палацу і полонить Ельзу. Анні він розкриває карти, оповівши, що збирався одружитися лише через владу і гроші, а як вона тепер помре, то так йому й ліпше.

Залишивши Анну помирати, він оголошує Ельзу вбивцею сестри і наказує її стратити. Та тим часов втікає у заметіль. Олаф допомагає Анні отямитися і натякає, що Крістоф її насправді любить. Вони йдуть шукати хлопця, а тим часом Ганс підносить меч над Ельзою. Анна, не вагаючись, кидається на порятунок і жертвує собою, підставляючись під удар. Вона замерзає.

Ельза оплакує сестру і раптом чари розвіюються від справжньої любові, це ключ до керування силою. Літо повертаєтсья до Еренделу, Олаф отримуєперсональну снігову хмаринку для захисту, Ганса відправляють на Південні острови нести покарання. Анна залишається з Крістофом і дарує йому новенькі сани.

Каст Редагувати

Актор Роль Актор даббінґу
Крістен Белл Анна Ганна Сагайдачна

Марія Яремчук (вокал)

Ідіна Мензел Ельза Аліна Проценко

Шаніс (вокал)

Джонатан Ґрофф Крістоф Дмитро Сова
Джо Ґад Олаф Андрій Альохін
Сантіно Фонтана Ганс Володимир Остапчук

Артем Кондратюк (вокал)

Алан Тьюдік Граф Дюк Євген Малуха
Кіран Гайндс Паббі Олександр Ігнатуша
Кріс Вільямс Окен Євген Лунченко
Стівен Дж. Андерсон Кай Михайло Войчук
Еді МакКлерґ Ґерда Валентина Гришокіна
Моріс ЛаМарш Король Андрій Мостренко
Мая Вілсон Бульда Тетяна Зіновенко
Роберт Пайн Єпископ Юрій Висоцький
Джефф Маркус Німецький посол Дмитро Вікулов
Джессі Корті Іспанський посол Андрій Альохін
Такер Гілмор Ірландський посол Ігор Волков

Даббінґ Редагувати

Студія LeDoyen Studio; Режисер дубляжу Анна Пащенко; Перекладач Роман Дяченко; Музичний керівник Тетяна Піроженко;

Ролі також дублювали: Етель Ененберґ, Галина Дубок, Марія Нікітенко, Єлизавета Зіновенко, Олег Александров, Кирило Нікітенко, Ніна Касторф, Сергій Солопай, Володимир Канівець, В’ячеслав Дудко, Юрій Сосков, Катерина Качан, Катерина Башкіна, Людмила Барбір.

Пісні також виконували: Маргарита Двойненко, Катіко Пуртцеладзе, Сергій Юрченко, Євген Анішко, Михайло Мальцев, Володимир Трач.

ВиробництвоРедагувати

Ще у далекому 1943 році Волт Дизней і кінопродюсер Семюел Ґолдвін розглядали можливість створення біографічної картини про Ганса Крістіана Андерсена з елементами анімаційних штриків за мотивами його казок: «Русалонька», «Дівчинка з сірниками», «Снігова королева», «Дюймовочка», «Гидке каченя», «Нове плаття короля» і «Червоні черевички». Цей проект закрили.

Walt Disney Animation Studios повернулися до адаптації «Снігової королеви» на початку 2000 і знову поклали на полицю. У грудні 2009 року з'явилася інформація про створення мальованого мультфільму за мотивами «Снігової королеви», а у березні 2010 року розробку призупинили. Лише у грудні 2011 року після величезного успіху мультфільму «Заплутана історія» з'явилася нова дата виходу - 27 листопада 2013. Титри до стрічки зазначають, що її сюжет лише натхненний казкою, але не базується на ній.

Випадкова вікі