FANDOM

Оз: великий та могутній (Oz the Great and Powerful) - американський пригодницький фільм-казка режисера Сема Реймі. У фільмі знімалися: Джеймс Франко, Міла Куніс, Рейчел Вайс, Мішель Вільямс. У основі стрічки роман Л. Френка Баума і посилання на фільм Чарівник з країни Оз виробництва MGM 1939 року. Прем'єра відбулася у El Capitan Theatre 14 лютого 2013, а у решті кінотеатрів 8 березня 2013 року. Незважаючи на змішані відгуки, фільм мав касовий успіх - $487 млн. ​​по всьому світу, $149 млн з яких були зароблені на перших на вікендах у всьому світі.

Сюжет Редагувати

Цирковий маг з сумнівними здібностями Оскар Діґґс потрапляє з притрушеного Канзасу до прекрасної Країни Оз. Йому здається, що тепер зірваний куш - слава і багатство у кишені. Але це до зустрічі трьох відьом: Феодори, Еванори і Ґлінди. Оскару, як би того не хотілося, доведеться розібратися, хто насправді страна відьма і зупинити зло, доки не пізно. А ще - стати не лише видатним чарівником, а й великою людиною...

Каст Редагувати

Актор Роль Актор даббінґу
Джеймс Франко Оз Андрій Самінін
Міла Куніс Теодора Катерина Сєргєєва
Рейчел Вайз Еванора Наталя Романько
Мішель Вільямс Ґлінда Наталя Валевська
Зак Бреф Фінлі Олександр Погребняк
Біл Коббс Старий штукар Олександр Ігнатуша
Джої Кінґ Лялька Єлизавета Марченко
Тоні Кокс Нак Максим Кондратюк
Ебіґейл Спенсер Мей Світлана Артамонова
Тім Голмс Силач Влад Михайло Кукуюк

Даббінґ Редагувати

Студія LeDoyen Studio на замовлення Disney Character Voices International Inc. Режисер дубляжу Анна Пащенко; Перекладач тексту і пісень Сергій Ковальчук; Музичний керівник Тетяна Піроженко; Творчий консультант: Maciej Eyman;

Ролі також дублювали: Валерій Легін, Дмитро Вікулов, Анатолій Барчук, Ігор Щербак, Андрій Мостренко, Сергій Солопай, Роман Чорний, Юлія Угрин, Людмила Барбір, Вікторія Хмельницька, Олена Борозенець, Володимир Канівець, Юрій Сосков, Марія Узлюк, Олег Александров, Етель Ененберґ.

Пісні виконували: Сергій Юрченко і Євген Анішко.

Сіквел Редагувати

7 березня 2013 Variety підтвердив, що у Disney схвалили плани на продовження фільму, а Мітчел Кепнер повернеться до написання сценарію.

Випадкова вікі