FANDOM

Перший Месник: Друга війна (прокатна назва) або Капітан Америка: Зимовий Солдат (дослівний переклад з оригіналу) (Captain America: The Winter Soldier) - американський фільм на основі популярних графічних романів з Marvel Comics, знятий Marvel Studios і у дистрибуції Walt Disney Studios Motion Pictures. Це продовження стрічки 2011 року "Перший месник" і дев'ятий фільм Кінематографічного Всесвіту Marvel.

Сценаристи першої стрічки Крістофер Маркус і Стівен МакФілі ще до виходу Першого месника заявили, що працюють над сіквелом, а у червні 2012 року режисери Ентоні і Джо Руссо зробили офіційну заяву. Основні зйомки почалися в квітні 2013 року у Лос-Анджелесі, штат Каліфорнія, премєра відбулася 4 квітня 2014 в 2D і 3D.

Сюжет Редагувати

Через два роки після подій стрічки "Месники" Стів Роджерс намагається повернутися до мирного життя у Вашинґтоні. Але раптом невідомі скоюють напад на директора організації Щ.И.Т. Стіву доводиться об'єднатися з Наташею Романовою, аби розплутати клубок таємниць і розібратися, хто насправді стоїть за усіма злочинами проти людства і керує Зимовим солдатом.

Каст Редагувати

Актор Роль Актор даббінґу
Кріс Еванс Стів Роджерс Дмитро Лінартович
Семюель Л. Джексон Нік Ф'юрі Олександр Шевчук
Скарлет Йоганссон Наташа Романофф Наталя Романько
Джон Сі Рейлі Еміль Зола Ігор Щербак
Себастьян Стен Бакі Юрій Кудрявець
Роберт Редфорд Александр Пірс Володимир Нечепоренко
Дженні Аґаттер Рената Гоулі Людмила Суслова
Алан Дейл Роквел Юрій Висоцький
Ґаррі Шендлінґ Сенатор Стерн Валерій Невєдров
Ентоні Макі Сем Вілсон Володимир Паляниця
Френк Ґрілло Рамлоу Кирило Нікітенко
Кобі Смолдерс Марія Гілл Юлія Перенчук
Максиміліано Ернандес Джаспер Сітвел Володимир Кокотунов
Стен Лі Охоронець Анатолій Барчук
Гейлі Етвелл Пеґґі Катерина Качан
Бернард Вайт Сінґх Андрій Альохін
Венді Хупес Лікарка Наталя Лук'янець
Ґозі Аґбо Науковець Анатолій Пашнін

Даббінґ Редагувати

Студія LeDoyen Studio; Режисер дубляжу Костянтин Лінартович; Перекладач Олекса Негребецький;

Ролі також дублювали: Роман Чупіс, Анатолій Зіновенко, Дмитро Вікулов, Олексій Череватенко, Сергій Солопай, В'ячеслав Дудко, Юрій Сосков, Ігор Волков, Олена Борозенець, Катерина Брайковська, Андрій Соболєв, Галина Дубок, Софія Ісміндірова,Катерина Башкіна-Зленко, Марія Єременко,Дмитро Сова.

Сіквел Редагувати

У січні 2014 року Variety повідомив, що Ентоні і Джо Руссо повернуться до постановки третього фільму. Першого месника повернуть на екрани на 6 травня 2016 року під заголовком "Громадянська війна".

Випадкова вікі