FANDOM

Роман Чупіс - український актор.

Народився 19 травня 1976 у Чернігові

Закінчив Київський державний театральний інститут ім І.К. Карпенка-Карого, нині національний університет кіно та телебачення (майстерня В. І. Зимньої).

З 1997 по 2000 роки аспірант-асистент Київського державного театрального інституту ім І. К. Карпенка-Карого (режисура драми, науковий керівник М. Ю. Резнікович).

З 2002 (січень-березень) року помічник режисера (1-а акторський курс). Починаючи з травня 2002 року і до березня 2004 року працює ведучим програм прямого ефіру та займається організацією й проведенням автошоу (монтаж відео- та рекламних роликів) у телекомпанії "Телемегаполіс". З вересня 2004 року по березень 2006 року працював у концерт-голлі "FREEDOM" керівником тех. забезпечення заходів, арт-директором, режисером-постановником. Відповідав за організацію й проведення шоу-заходів, займався кураторством реклами закладу.

У жовтні 2008 року влаштовується на роботу в Київський національний університет кіно та телебачення ім І. К. Карпенка-Карого і мистецтв викладачем акторської майстерності та режисури та диктором ТБ-програм на студії "Стар-Майстер".

Даббінґ ролі персонажів Disney: 

Випадкова вікі