FANDOM

Самотній рейнджер - американський пригодницький фільм-вестерн, у основі якого - однойменний цикл радіосеріалу. Виробництво  Walt Disney Pictures. Стрічка ознаменована першою екранізацією бренду "Lone Ranger" протягом більш ніж 32 роки. Творці стикалися з проблемами виробництва і бюджетним коллапсом, це в якийсь момент призвело до скасування зйомок фільму. "Самотній рейнджер" був випущений у кінотеатрах США 3 липня 2013 року, отримав суперечливі і навіть негативні відгуки, що призвело до комерційного провалу - світові збори $260 мільйонів, а бюджет $225 мільйонів плюс маркетингові витрати - $150 мільйонів.

Фільм режисера Ґора Вербінскі, проюсування Джеррі Брукгаймера, сценарій Джастіна Гейса, Теда Елліота та Террі Россіо. У фільмі знімалися: Джонні Депп, Армі Хаммер, Том Вілкінсон, Гелена Бонем Картер, Вільям Фіхтнер.

Сюжет Редагувати

Легендарні пригоди рейнджера Джона Ріда та його дивакуватого приятеля - індіанця Тонто. Останній переконує молодого борця за справеливість, що іще не настав час боротися зі злочинністю відкрито, і тому потрібно носити маску. Але і у Тонто є свої секрети минулого, які Джону доведеться розгадати, а потім вивести на чисту воду найбільшу аферу того часу.

Каст Редагувати

Актор Роль Актор даббінґу
Джонні Депп Тонто Андрій Самінін
Армі Хаммер Джон Рід Олександр Ромашко
Том Вілкінсон Летем Коул Олександр Ігнатуша
Вільям Фіхтнер Бутч Кевендіш Борис Георгієвський
Рут Вілсон Ребекка Рід Христина Забара
Гелена Бонем Картер Руда Олена Узлюк
Леон Ріплі Коллінз Василь Мазур
Хоакін Косіо Хесус Михайло Кукуюк
Джеймс Бедж Дейл Ден Рід Андрій Твердак
Саджино Ґрант Вождь Анатолій Борисенко
Стівен Рут Хаберман Сергій Озіряний
Клавдія Адамс Бабця Ліна Будник
Баррі Пеппер Фуллер Євген Пашин
Тімоті Мерфі Фріц Ігор Щербак
Джей Ді Каллам Вендел Андрій Альохін
Деймон Карні Блейн Михайло Кришталь
Роберт Бейкер Наварро Андрій Мостренко
Кевін Віґґінс Клейтон Ігор Тимошенко
Крістофер Гейґен Священик Валерій Шептекіта
Джек Аксельрод Телеграфіст Юрій Висоцький
Арґос МакКаллум Акціонер Анатолій Барчук
Гаррі Тредевей Френк Володимир Канівець
Лью Темпл Холліс Володимир Жогло
Леонард Ерл Хауз Гомер Євген Сінчуков
Фреда Фо Шен Кай Ольга Радчук
Чед Браммет Мартін Роман Чупіс
Мейсон Кук Вілл Андрій Гайдай
Браянт Принц Денні Олег Александров

Даббінґ Редагувати

Студія LeDoyen Studio; Режисер дубляжу Іван Марченко; Перекладач Сергій Ковальчук;

Ролі також дублювали: Дмитро Вікулов, Максим Кондратюк, Микола Боклан, Олексій Череватенко, Сергій Солопай, В'ячеслав Дудко, Юрій Сосков, Світлана Штанько, Олена Борозенець, Роман Чорний, Іван Марченко, Юлія Угрин, Людмила Барбір.

ВиробництвоРедагувати

Ще у 2002 році Columbia Pictures збиралася зняти стрічку про Самотнього рейнджера. До проекту тоді приєдналися продюсери Дуґлас Вік і Люсі Фішер. Студія пропонувала зробити Тонто жінкою і коханкою рейнджера. Планували бюджет у розмірі 70$ мільйонів. Далі почалося виробниче пекло. У травні 2007 Джеррі Брукгаймер закріпив фільм за Walt Disney Pictures. Передбачалося взяти на посаду сценаристів Теда Еліота і Террі Россіо, які готували з Брукгаймером «Піратів Карибського моря». Їхній сценарій мав містичні елементи, але вони потрапили під редакцію Джастіна Хейса. У вересні 2010 режисером був призначений Ґор Вербінскі. Бюджет довго скорочувли до прийнятних 215 мільйонів, а 29 лютого 2012 року стартували нарешті зйомки.

Випадкова вікі