FANDOM

Юрій Висоцький - український викладач, актор і режисер

Народився 10 лютого 1950 року в селі Вакханка Середньоканського району Хабаровського краю (Росія).

З 1952 жив у Вінниці. Після закінчення у 1967 році Вінницької середньої школи № 1 вступив на акторське відділення Київського державного інституту театрального мистецтва ім І. К. Карпенка-Карого. У 1971 році закінчив з відзнакою інститут, отримавши кваліфікацію «актора драматичного театру і кіно» (курс М. Карасьова).

У 1971-1972 рр. працював актором Донецького обласного театру юного глядача (м. Макіївка). У 1972-1973 рр. проходив строкову військову службу.

У жовтні 1973 року вступив до асистентури-стажування КДІТМ ім. І. К. Карпенка-Карого.

З 2 січня 1974 року зарахований на посаду викладача зазначеного інституту, де працює і по теперішній час. У 1976 році після успішного завершення навчання в асистентурі-стажуванні переведений на посаду старшого викладача. У 1982–1984 рр. був відряджений Міністерством культури СРСР до Монголії, де готував акторські кадри для цієї країни. Після повернення в Україну з грудня 1984 року працював на посаді доцента кафедри акторського мистецтва та режисури драми. У 1985–1988 рр. виконував обов’язки завідувача Другої кафедри акторського мистецтва та режисури драми. У 1989 році отримав вчене звання доцента. З 1997 – художній керівник акторського курсу. У жовтні 1999 року призначений на посаду декана факультету театрального мистецтва КДІТМ імені І. К. Карпенка-Карого. У 2003 році Ю. П. Висоцькому було присвоєно почесне звання заслуженого діяча мистецтв України. З 2004 – завідувач другої кафедри акторського мистецтва та режисури драми. За час педагогічної роботи брав участь у підготовці 12 акторських курсів. Як режисер поставив понад двадцять вистав як на професійній сцені, так і на сцені Навчального театру Київського національного університету театру, кіно і телебачення ім. І. К. Карпенка-Карого. Серед найбільш відомих вистав – “Вертеп пана Куп’єлло” Едуардо де Філіппо, “Нора” Г. Ібсена, “Жайворонок” Ж. Ануя, “Маруся Чурай” Л. Костенко, “Я не кажу ні” за творами А. Моравіа. Як актор брав участь у численних радіопостановках, що здійснювалися на Національному радіо, працював диктором багатьох документальних стрічок, знімався у фільмах. Є автором близько 40 публікацій з проблем теорії акторського мистецтва та сценічної педагогіки. Основна сфера наукових і творчих інтересів – різноманітні аспекти теорії акторського мистецтва, дослідження теоретичної спадщини К. С. Станіславського.

Даббінґ ролі персонажів Disney: 

Випадкова вікі