FANDOM

Постпродакшн студія Le Doyen - перша та єдина в Україні студія запису, обробки та зведення звуку у форматі Dolby Digital[1]. Її появі передував довгий підготовчий процес і зусилля провідних фахівців даної галузі.

Gal8-8-370-230-80

Результат проведеної роботи дозволяє нам з гордістю повідомити, що студія подібного рівня є не лише унікальною для України, але і однією з найкращих у світі. Le Doyen пройшла перевірку на відповідність міжнародним стандартам якості: технічні можливості та акустика приміщень були протестовані й схвалені головним консультантом зі створення нових продакшн-студій компанії Dolby Джеймсом Седдоном.

ІсторіяРедагувати

18 січня 2009 року Le Doyen була сертифікована компанією Dolby як студія категорії Dolby Premier. До цієї миті в світі існувало лише 10 студій аналогічного класу. Студія Le Doyen стала одинадцятою і рівною серед кращих. Отримання цієї високої оцінки стало можливим завдяки наявності трьох невід`ємних складових нашої роботи: бездоганної акустики приміщень, першокласного технічного обладнання та висококваліфікованих фахівців.

Gal7-7-370-230-80

Студія Редагувати

Студійний комплекс містить в собі студію-кінотеатр Dolby Premier Mix, 5 студій для дублювання, монтажні кімнати для роботи зі звуком та відео, а також додатковий простір для комфортного спілкування.

Dolby Premier Mix Редагувати

Проект приміщення площею 146 кв.м., концепцію архітектурного, акустичного та інтерьерного дизайну було розроблено найкращими експертами галузі студійного дизайну. Виміри рівня шуму, відбиттів та ін., зроблені експертом компанії Dolby підтвердили, що українська студія повністю відповідає найбільш високим міжнародним стандартам. Приміщення об’ємом 1206 куб.м та висотою 9 м фактично являє собою ідеальний кінотеатр, умови та можливості якого дозволяють максимально коректно передавати звуки будь-якого частотного та динамічного діапазону. Комфортабельність приміщення не поступається його технічним характеристикам - наявність 21 глядацького місця дозволяє, за бажанням клієнтів, проводити попередні перегляди для творців фільмів та їх гостей. Базовим елементом технічного обладнання студії є мікшерна консоль Icon D-control виробництва компанії Digidesign. Консоль підтримує максимальну кількість фейдерів - 80 каналів, у той час як більшість студій в Україні та світі обходиться значно меншою їхньою кількістю. Згідно з обов`язковими вимогами сертифікації, інженери, що працюють у системі Dolby, являються фахівцями найвищого класу. Професійний рівень звукорежисерів студії Le Doyen підкріплений їхнім багаторічним досвідом співробітництва як з вітчизняними партнерами, так і із провідними світовими кінокомпаніями.

Recording Редагувати

Поряд зі зведенням звуку для кінофільмів у форматі Dolby Digital, Le Doyen виконує також інші види звукових робіт: тонування, дубляж, зведення музики, саунд дизайн кіно- і відеофільмів. Дві рекордингові мовні студії добре звукоізольовані, правильно заглушені й відповідають найвищим світовим стандартам. Технічні можливості кожної з них дозволяють здійснювати запис будь-якої складності, включаючи запис масових сцен. Рекордингові студії почали роботу навесні 2008 року, і протягом перших 10 місяців тут було повністю дубльоване на українську мову більше 20 фільмів провідних кінокомпаній. З Le Doyen співпрацюють кращі українські актори, тож база голосів, якою володіють наші фахівці з кастингу, налічує більше сотні різних варіантів. Студія Le Doyen співпрацує з лідерами світової кіноіндустрії, такими як Universal, Paramount, Sony Pictures, Disney і Dreamworks.

Примітки Редагувати

  1. www.ledoyen.com.ua/ua/pro-kompaniyu#9058-gal4

Випадкова вікі